Britney

image658

Så söt, en gång i tiden. Synd att hon förstörde sitt liv..

♥Update:

De flesta hoppas att hon ska få ordning på sitt liv. Hon är ju trots allt en mycket populär och omtyckt människa. Dock tror jag att hennes liv var mycket bättre innan hon fick barn och gifte sig.Jag tycker inte att hon är särskilt bra förebild. Hellre att hon tar bättre hand om sina barn än försöka bygga upp en ny image i medierna, som hon dessutom inte lyckas med helt. Hennes comeback var ju inte den bästa. Britney borde ta sitt liv mer seriöst. Och bry sig mer om sin familj och utseende och mindre om att festa. Hon är ju mamma till två barn! Hon är tillräckligt gammal för att vara mogen, rik för att vara oberoende och familj.Hon har mycket att jobba med, men hon är inte tillbaka ÄN. Det är heller inte försent ÄN.
Ingenting är omöjligt. Personligen tycker jag att det inte är okej att göra så många misstag. Och faktumet att hon klär sig sämre än vad jag gör är helt orimligt. Hon har alla förutsättningar och tillgångar. Dvs. Pengar och stylister. Det är bara min åsikt. ;)♥


Kommentarer
Postat av: Minna

så synd att hon gjorde det :(
tack så mkt

2008-01-01 @ 23:41:16
URL: http://puuccii.blogg.se
Postat av: anonym

Hur kan du påstå att hon har förstört sitt liv? Visst hon har gjort många misstag precis som vem som helst kan göra, och det visar att hon är precis som oss andra människor.

Britney är tillbaka och sakta men säkert så kommer hon och få ordning på sitt liv igen ;)

2008-01-02 @ 15:08:24
Postat av: Andrea

Ska tänka på det innan jag skriver sådant, update:at min åsikt kring det. Ja, det får vi hoppas ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0