helg :D

åh så gött med helg nu. de senaste två dagarna har jag varit ganska busy!
Ändå måste jag plugga religion, och skriva två uppsatser, men nu har jag iaf tid :)

I torsdags var det en riiktigt lång dag. Vilket det alltid är. Hade skola till 15.30.
Sen piano till 18.00 och sen fotboll till 21. Kom hem kl 21.30. Hade inte varit hemma på hela dan.

Igår, fredag så kom jag hem runt 15. Sen slappade jag och sen hade jag fotboll från 18-20.
Missade lite av idol, men det gjorde inget. För jag såg repriserna på låtarna sen. Marie vann. Värdig vinnare, helt klart.
Men Amanda, toppar ju listan av bäst personlighet och klädstil. Sen somnade jag direkt efter och sov ganska länge, vilket är skönt efter den här veckan.

Nu ska jag till stan, ska köpa en present till min kompis som fyllde år häromdan.
Hon ska ha fest ikväll, hoppas det blir roligt! Dessutom ska jag köpa hårprodukter!
Schampoo,balsam,inpackning och förhoppningsvis plattångskräm!

Önskelista: Har hittat två böcker över internet som jag jättegärna vill ha! Ena är piano-disney-boken
och andra är någon annan intressant bok som jag inte tänker avslöja ;) Vill också ha ett armband.
Piercing, scarf och vincent-låten(på min mp3) vill jag också ha.
Men helst av allt skulle jag vilja ha en karaokemaskin och en mobiltelefon och en pulsklocka till julklapp.

P.S! Highlight of friday: Jag ska få MVG i musik!!! Yeeeey! :D
Hoppas bara på högsta betyget i franskan. Åh så glad jag skulle bli :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0