arg som ett bi

jag blir så jävla sur.
tror ni det gick bra igår på fotbollsträningen, när vi skulle springa 3,5 km?NÄ!
Jag skadade mitt knä, men ändå fortsatte jag springa eftersom jag trodde inte det var nåt farligt.
Trodde det skulle gå över, eftersom jag aldrig har haft problem med mitt knä.
Var inte i skolan idag, för jag kan inte överhuvudtaget gå.
Jag käkar panodil som en duracellkanin och jag går som en jävla pingvin just nu.
Jag har så in i helvete sett framemot badminton tävlingen nu på tisdag
och jag kommer bli helt förkrossad om jag inte kan vara med pga. mitt dumma knä:(
Åh, jag vill så gärna tävla! Och jag kommer aldrig få chansen igen! Jag vill bli bra igen!
Hatar allt just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0