exhausted

Åh hej, nu är jag tröttare än förut. Jag skiter i den där recensionen ikväll.
Den ska ändå in på onsdag, men jag hade så gärna velat lämna in den imorn.
Vill ha MVG i Svenska ju. Dumma Barbie. Barbro heter vår lärare,
men jag kallar henne Barbie istället när hon inte hör.

Vi hade fysträning på fotbollen. Jag hade värsta sett fram emot och leka med boll och efter halva träningen påpekade någon att vi har fysträning på torsdagar. Åh, visste ju inte det.Det gick sådär faktiskt.
Jag gjorde bra ifrån mig för att aldrig gjort övningarna förut.
Men jag är fortfarande inte nöjd.
Jag ger mig inte förrän jag klarat av det perfekt.

Imorgon kväll ska jag på födelsedagsfest hos L. Ska dra till stan efter skolan och köpa någon fin present.Hann inte göra det under veckan, men det ordnar sig. Jag vet redan vad hon vill ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0