FCZ- citat

"Först benskydd, sen strumpor" Richard Lidberg
till Johan Mickels när laget fått sin träningsutrustning

Sminkös: Har du rengörings-produkter hemma?
'Jag har Ajax.'
Andreas Andersson inför fotograferingen hos Bingo Rimér

'Det känns som en massa fjärilar som har konferens,
de har fjärilskongress i min mage.'

Andreas Andersson inför matchen mot Djurgården.


'Har jag bollen om nån vill ha bollen, så ta bollen!

Jag skiter i den där jävla bollen!'

Henning Larsson angående vinnarmentalitet


'Jag är inte rädd för att dö,

men jag hade inte tänkt mig att det skulle komma idag.'

Joakim Dahlin inför fallskärmshoppningen


Glenn: Är det någon som har några frågor?
Niklas: "Hur många decimaler är det i pi?"

 

Glenn: Är det någon som har några frågor?
Niklas: Hur långt är det egentligen till jordens medelpunkt?

 

Glenn: Är det någon som har några frågor?
Niklas: "Vem upptäckte grundämnet selen?"

 

Glenn: Är det någon som har några frågor?
Niklas: "Varför finns vi?"

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0