Fest ikväll

Hallå! Nu mår jag mycket bättre än igår,
fastän det har strulat till lite idag med McDreamy.
That evil bastard.*
Dock samarbetade vi mycket bra på idrotten, var i samma lag.Jag gjorde hattrick på fotboll och var riktigt nära och göra mål på basket.
Känns så skönt att vara i form igen. Hoppas den håller i sig.
Fast jag missade många gånger att göra mål, jag blir så sur när det är så nära. Speciellt om det händer flera gånger i rad

Ikväll ska jag på fest. Visar senare ikväll vad jag köpte till L.
Shoppade också en del andra smågrejer!

Så idag har jag i princip varit i skolan och sedan var jag på stan tills nu.
Nu ska jag göra mig i ordning och slå in presenten!

Ha det så fint! <3

*Berättar mer sen, när jag kmr hem :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0