Härlig dag trots allt

Idag gick jag till skolan (no way?!). Jomen det gjorde jag.
Eller ja, jag fick skjuts. Menade inte bokstavligt :P
Sista lektionen jag hade var inställd, det visste inte jag så jag fick vänta jättelänge ovetandes, och sedan gå hem utan vantar och halsduk
och med en stor fet sportväska, hade ju packat fotbollsgrejerna.
Skulle ha fotboll direkt efteråt kl 16.30. Skulle ta bussen.
Men det gjorde jag inte, utan jag kom hem och åt och sen drog jag.
På fotbollen hade jag jättekul! Mer än vad jag har haft på länge! Underbart!
Det som var mest kul var att vi som uppvärmning joggade i skogen. Det var så mysigt och härligt!
Perfekt tempo, inte alls kallt och förvånandesvärt bra kondis. Oh yeah :)
Sen the highligt of the day var att jag gjorde mål i krysset.
Finns ingen bättre känsla. Tro mig =)

Nu ska jag skriva en fjantig recension om en bok jag har läst!
Ha det fint, gott folks :D
Kraam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0