Hero,indeed

Idag var jag ledig från praktiken. Så jag passade på och ta en tur till stan.
Åkte med L, McDreamys inofficiella tjej.
Jag köpte rouge och kokosbollar. Var inne på Gina Tricot, såg att de har sjukt fina kläder just nu! Prövade en del koftor, klänningar och tees.

Räddade L, från säljaren i 3G. Hon skulle titta på en telefon och ville gå, men säljaren var för .

Jag sa bara: - Ja, tack för hjälpen så återkommer vi senare!
Och hon bara efteråt: - Tack, sååå klockrent!

Men gees, så smart behöver man ändå inte vara. tönt ;)

Förresten så är hon ful, hon har ful bajsbrun blonderad hårfärg.
Och så har hon fula kläder. Fjant! Tog kort på en del outfits i affären.
Kanske så lägger jag upp dom senare, om ni har lust att se dom.
PLUS på dom där lila jeansen som jag köpte häromdan! Puss!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0