hinner inte

Har haft en underbar och rolig dag idag , och just nu är jag jättetrött. Försöker skriva klart den där recensionen eftersom imorgon kommer jag inte ha tid alls i princip. Helt fullt upp imorgon både piano och fotboll kommer hem vid 22-tiden.Så jag uppdaterar imorn vad jag gjort idag.

Har anmält mig till KM i Badminton!
Tävlingen är i slutet av november. Vi får väl se hur det går =)

Jag ser fram emot till fotbollsträningarna nuförtiden.
Det var ett bra tag sen jag kände så. Nu känns det så bra och jag är beredd att träna hårt för att utvecklas.

Nu ska jag fortsätta med skrivandet. Ha det!
Tjingeling <3

P.S! Modebilderna+ shopping bilderna kommer till helgen. Gör mitt bästa men jag har så fullt upp just nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0