Homer, jag älskar dig

♥ 'Marge, det krävs två för att ljuga. En för att ljuga och en för att lyssna'

 

♥ 'Heh Heh Heh! Lisa! Vampyrer är bara påhittade, precis som älvor, troll och eskimåer.'

 

♥ 'Bara för att jag inte bryr mig behöver inte betyda att jag inte förstår.'

 

♥ 'Okej, Hjärna, nu hänger allt på dig.'

 

'Ohh, jag älskar din tidning. Speciellt avdelningen med "Öka ditt ordförråd".

Jag tycker den är väldigt... väldigt... väldigt... bra.'


♥ 'Kära barn, jag kommer aldrig att dö. Det händer bara elaka människor.'

 

♥ 'Vad är det för mening med att gå ut? Vi kommer ju ändå att hamna här hemma till slut.'

 

♥ 'Barn, att jag inte bryr mig betyder inte att jag inte lyssnar.'

 

♥ 'Om något är jobbigt är det inte värt besväret.'

♥ 'Jag struntar i om vår granne är världens trevligaste kille. Han är ändå en idiot. Så är det.'


♥ 'De sade att om jag kommer försent till jobbet igen så får jag sparken, och jag vill inte riskera det,
så jag kommer aldrig mer att gå dit.'

♥ 'Det är allas fel utom mitt.'

 

♥ 'När han håller på att drunkna:

Jag vet! Om jag sjunker till bottnen kan jag springa in till land!'

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0