Iiiiihh!

Nu måste jag skynda och börja recensera
den fjantiga boken som jag berättade om igår.
Usch, jag vill inte. Det är tråkigt och enkelt, men ändå tar så lång tid.
Det kommer ta några timmar tills jag blir nöjd
och det blir perfekt och helt enkelt värd MVG-nivå.
Uff, jag orkar inte men jag måste! :P
Plus jag får inte belöna mig med godis heller efteråt.
Ska vara godisfri den här veckan, bestämde jag i söndags.
Why, WHY gör jag upp såna piss-Deal och alltid är det dåligt tajmat,
för nu behöver jag det som meest. Aargh:P
Later. <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad är de för bok?:)
men gud va duktig du är! jag kan inte bestämma mig sådär för att sluta äta godis även fast jag har klarat ett år utan.. jag äter det varje dag typ =/

ah nej dagen har inte vart så bra och det där med p är som vanligt, lite ostabilt just nu.. hehe, men det går framåt med mcdreamy? ;)

2007-11-13 @ 21:47:03
URL: http://mynewlife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0