mycket att göra om några timmar

Jag ska upp och träna runt 9-tiden. Ska ta igen den tiden jag missade i fredags.
Har bestämt mig att jag SKA träna 4 ggr per vecka även om jag inte kommer på träningen, eller blir inställt.

Sen ska jag till stan, ska byta en spargris som jag köpte i fredags. Det står på den 'första miljonen'
men jag vill byta till en annan spargris där det står på den 'krossas endast vid nödfall'. Lite mer festligare är den. Bild kommer senare.

Sen ska jag på (fotbolls) möte. Diskutera cuper, matcher, kost, träningskrav, prestation, attityd, träningsregler osv.

Sen ska jag ta bussen till H
, ska umgås lite med henne och ge henne en liten finurlig present. Bild kommer senare!
Var länge sen vi träffades, saknar henne faktiskt lite.

Sen förhoppningsvis kommer jag hem. Då SKA jag skriva på min recension!
Den ska fan vara klar på måndag!
Men det skulle inte förvåna mig om den inte blev det. Jag är ju som jag är.

Jag hoppas där någonstans det finns liiite tid över till lite bloggskrivande och piano.
Har ju som sagt planer att lägga upp massor med bilder. Har digitalkameran nu,
ska bara ladda batterierna och fota sakerna. Det är bara tiden som inte räcker till.
Men det kommer, det kommer. Bättre sent än aldrig.

Nu ska jag sova! Nighty-night! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0