Nickname, in need of some serious help here

På fotbollen finns det redan en som heter Andrea,
så tränarna kallar mig Andrea-två, tills jag elr någon annan för den delen
kommit på nåt smeknamn de kan kalla mig.

1. Dolly kallar mig min pianolärare.
2. Janne kallar mig McDreamy
3. Addie kallar mig mina närmsta vänner.
4. Nana kallar mig småbarn

Har ni något tips på något fyndigt smeknamn?

(Stewie, Andy, Anden eller Dr.Cox är helt uteslutna.
Likaså pumpkin, cutiepie, bambi eller något annat puttinuttigt)

Skulle uppskatta jättemycket om ni tog er tid och tänka ut något tufft namn.

dont be shy, guys! :-)
Btw. Missa inte och checka in en av världens bästa låtar. Helt underbar sångtext.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0