Svårt att säga nej? Check it out..

Säg:

Jag skulle verkligen vilja, men...

1.jag måste borsta tänderna på min katt.

2.jag vill spendera mer tid med min mixer.

3.presidenten sa att han kanske skulle titta förbi.

4.killen på MTV sa att jag inte skulle gå någonstans.

5.jag har en karma-transplantation att gå igenom.

6.min undulat ska spela bowling i kväll och jag har lovat att bära väskan.

7.det har väl inte varit rätt mot alla andra.

8.jag måste gå ner till polisstationen för att se om jag fortfarande är efterlyst.

9.jag håller på och lär min vessla att joddla.

10.jag måste kolla bäst före-datumet på mina mjölkprodukter.

11.mitt abstinensbesvär för körsbärsostkaka gör mig ganska asocial.

12.jag kollar hur länge jag kan hålla igång utan att säga "ja".

13.jag håller på och tränar på att vara allmänt otrevlig.

14.jag ska ner till bageriet och kolla hur bullarna jäser.

15.jag ska bli utvisad ur landet.

16.jag ska vattna mitt fikonlöv.

17.jag ska leta efter en parkeringsplats.

18.jag måste fluffa till min duschmössa.

19.jag har åkt på en släng av influensan eller något annat.

20.jag har planerat att ta över världen ikväll.

21.jag vill inte lämna min självmordbenägna katt ensam.

22.jag har några riktigt svåra ord att slå upp.

23.det är för nära slutet på århundradet.

24.mitt undermedvetna säger "nej".

25.jag ger eländeslektioner på stormarknaden i kväll.

26.jag måste skriva en massa hotbrev.

27.jag har inga matchande sockar.

28.jag ska kastrera alla mina blommor.

29.jag gör en film som heter "Saken som växte i mitt kylskåp".

30.jag går inte ut på dagar som slutar med ett "g".

31.jag har precis börjat läsa en bok kallad "Lim i olika länder" och kan helt enkelt inte lägga ifrån mig den.

32.det finns för många svältande i världen.

33.jag känner mig illa till mods då jag är ensam eller tillsammans med andra.

34.jag har lovat en kompis att hjälpa honom/henne att vika ihop vägkartor.

35.jag försöker bli impopulär.

36.jag måste färga min hare.

37.jag väntar på att Brad Pitt ska ringa.

38.du vet hur vi psykopater är.

39.de visar min favoritreklam i kväll.

40.jag måste studera inför ett blodprov.

41.min farfar har rymt igen.

42.jag måste fånga några dammråttor inför en välgörenhetsbasar.

43.jag ska räkna borsten på min tandborste ikväll.

44.jag ska göra en snögubbe av socker.

45.mitt horoskop varnade mig.

46.jag ska passa min grannes porslinskatter.

 

Vilken väljer du? :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0