26 thing about me:

* Jag är bra på språk
* Jag är suverän på datorspelet Röj
* Jag skrattar OFTA åt mina egna skämt
* Jag är morgontrött
* Mina favoritdjur är lite udda djur som koalor, pingviner och späckhuggare.
* Annars älskar jag hundar. Aspecially Border collies och Cavalier King Charles Spaniel.
* Anser att min handstil är mycket fin
* Jag är lat och duktig på samma gång.
* Jag bär linser
* Jag läser Cosmopolitan och Glamour.
* Love&Sex och The Departed är några av de bästa filmerna jag sett.
* Jag älskar böcker skrivna av John Marsden. (dvs Ellie-böckerna)
* Jag bor i Karlstad
* Jag älskar choklad, blåbärsmuffins och vaniljmunkar.
* Jag är väldigt öppen och ärlig
* Jag har inga problem att säga ifrån när jag tycker något är fel
* Jag skrattar ofta. När jag är trött, har tråkigt, generad, eller faktist har kul
* Jag beundrar dom som har inbakade flätor. Tycker det är så sjukt fint!
* Jag är mycket bra på att minnas ansikten och namn.
* Jag är kort
* Jag tycker om att baka och laga mat
* Jag biter på naglarna
* Jag dricker inte läsk
* Det händer ofta att jag sover under 7 timmar
* Jag tycker om att påpeka stavfel
* Jag vill börja dansa och spela volleyboll

Kommentarer
Postat av: Hads

m, din tönt, DU vill börja spela volleyboll.
hoppas du glömmer det till nästa vecka på onsdag, ahhaha :P :D

2007-10-19 @ 21:34:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0