5-mins update

Var på stan idag. Köpte en del stuff. Lägger upp imorn. Det som jag köpte idag och igår.Kollade ikväll på Idol och Min bästa väns bröllop. Funderar på att säga till McDreamy att jag är kär i han. Äsch. Det kommer knappast hända. Fatta att Gathania åkte ut! Evelina hade ju världens sämsta röst när hon sjöng världens bästa låt.  Har jag searchat på youtube efter låten Apologize. Den finns att lyssna & spela på piano!!
Har hittat en hel del underbara röster och låtar! Jag blir så oerhört imponerad av en del videoklipp. Lägger upp en del imorn. Ska lära mig spela Apologize på piano. Jag älskar den låten.

Jag tror jag är kär..<3

I Kent och Josef! Och vilka det är, det får ni reda på imoorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0