8:e inlägget för idag

Okej. Jag måste inse det. Jag är en blogg-o-holic.
Sorgligt med sant.

Det jag fastnat för i matte är kvadratrötter (+ med potenser).
Lägger upp uppgifter som jag inte kunde lösa imorgon.
Klarar ni av dom får ni en överraskning. Äran. Wihoo :P
Eller typ bestämma vad jag ska skriva om. Hm.

Åt pannkakor nyss. Aaah.. Mmm :P
Jag är så elak för jag försöker läska er och jag står för det. Mohahha :P

Bloggat ganska mycket av det som jag skrivit upp att jag skulle blogga om.
Great dude! Har bara två saker kvar och det ska jag göra imorn och det är:

♥ Skriva (kliché-generande-som bara får mig att dö) dialogen mellan H och hennes inofficiella kille. Asså seriöst, jag måste sluta kalla honom så.

♥ Kvadratröttsuppg.

(Inte för att ni bryr er om dom men ändå. De har haft en stor impact på mitt liv
och krävt mycket frustration och tid, believe me. Bara för jag inte är en smartass á la Einstein.
Ey, har ni tänkt på att alla smartasses dvs. forskare, författare, konstnärer, kompositörer..
De kända, vill säga har varit lite smått galna och craazy och typ lidit av kroniska sjukdomar,
depressioner, hm schizofreni and tokiga stuff? Intressant teori att bygga vidare på..)

Exemplar: Mozart, Beethoven.. kom inte på fler xD

Snart ska jag skriva min novell men innan ska jag lägga upp min fåniga dikt om McDreamy.
Sista inlägget det, jag lovar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0