Ändrade planer

Det blev inte mycket tv och vila faktiskt. Näe.
Istället har jag suttit här sen jag kommit hem och letat efter noter och sjungit låtar. Det du. Det är inte många som kan det. Uh, det är idol ikväll. Yeey. Nu är jag på bra humör. Nobody's gonna stop me. Mohaha :P
Nämen, det känns skönt nu att veta att man slipper allt skolarbete i 2 veckor framöver. Nu kan jag äntligen lära mig nya saker, ordna upp stuffs i mitt liv och utveckla min humor och charm. Tss NOT :)
Kommer dock sakna McDreamy och hm andra kompisar som S, L och D.
Annars är det kl 19.05 repris på Ugly Betty.
Jag längtar så himla mkt till Prison Break, nu på måndag.. Ååh! <3
Ha det fint så länge =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0