Appearently..

Tydligen så kan jag inte låta bli att blogga.

Idag fick jag alla 33 rätt på glosorna i engelskan. Pretty stolt actually.
McDreamy hade på sig den vita tröjan idag IGEN. Skumt...
Det gick jättebra på franska-provet idag. Inte undra på eftersom jag pluggade 2,5 h igår kväll.
Missade DH igår, planerar att missa GA idag. Ska plugga kemi. Prov imorn.
Spelade något fult spel idag på någon lektion.
Måste vara medlem först btw innan man kan spela den.
Man går in på Klubben-> Spel-> DANCE FLOOR DOMINATOR
Haha jag fick 2500 p. Som bäst, efter flera försök.
Bra jobbat med tanke på jag aldrig har spelat det förut. Talang för sånt.. kanske :)
Hm. När jag får ordning på mitt liv ska jag börja skriva om mode.
Känns dumt att jag heter DCYPFG utan anledning liksom. Men det får bli så tills vidare.
Allt kommer skita sig om jag bloggar varje dag, så då och då kommer det inte bli något inlägg.
Nu ska jag äta. Och sen börja plugga. So long


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah, hördu! vad fräsch han verkar vara som har på sig samma tröja flera dar i rad? eller han vill nog visa upp sig för dig bara :)

lycka till på provet! du verkar inte ha några problem alls ju.. jag borde lära mig av dig och engagera mig lite! hehe..

2007-10-17 @ 17:19:50
URL: http://mynewlife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0