Bad habit

Jag har fortfarande inte satt mig och börja plugga. Jag är helt suverän på att planera och organisera, men att följa schemat jag gjort suger jag på. Odiscplinerad, thats me :)

Jag tittade förut på GA. Så bra var det inte. Men lite spännande var det iaf. Särskilt när Izzie skulle borra. Då blev det lite läskigt. Det var sådär slut, beror nog på att jag hade för höga förväntningar.

Nu ska jag duscha och tvätta håret. Sen blir det att plugga. Uff, jag har så stor press på mig. Känns inte så bra att veta att man måste få det högsta betyget på provet.
Och att man inte får någon andra chans. Det suger.





Damn you McDreamy. You arrogant bastard...♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

du är som mig! jag orkar inte ta tag i det.. så med spanskan har det faktiskt inte gått så bra ;)
och jag tror nog att jag passar på att lägga upp dom "bästa" smsen, dom är bara patetiska :P
haha nu hänger jag inte riktigt med här! är det mcdreamy eller mcsteamy som gäller? good luck iallafall :)

2007-10-07 @ 19:35:09
URL: http://mynewlife.blogg.se
Postat av: Natta

haha rika stamkunden? Jag är bara student så nej jag ärinte rik. får endast studiebidrag (ej lån) och så jobbar jag arslet av mig för att få in pengar.
Jag har ett inlägg där jag visar vad jag har i sminkväskan.. bara att kolla :)
ha en fin kväll!

2007-10-07 @ 20:09:06
URL: http://naaatha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0