Bloggandet förstör mitt liv

Jag borde ta en paus. Jag måste ordna upp mitt liv. Jag prioriterar bloggen framför skolan.
Det har jag gjort hittills. Jävligt dålig stil!
Istället för att bloggat igår borde jag ha pluggat matte.
Bloggskrivandet distraherar mig från att göra det som faktiskt är viktigt.
Jag ska fan få MVG i allt, det lovade jag. Och jag ska inte svika mig själv.
För att vinna eller lyckas är bara frågan hur mycket man är beredd att satsa.
Och håller jag på såhär kommer jag aldrig att lyckas.
Jag vill inte ångra det jag gjort. Bara det jag inte gjort.

En sak jag lärt mig är att aldrig vänta för länge på göra något
eller vänta för länge på någon.


Allt går åt helvete just nu och jag vet inte riktigt vad jag ska göra åt det..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0