DeHå okk Ubee

Desperate Housewives så fick Susan tillbaka sin Mike!!
Åååh jag älskade slutet! Ska se reprisen också :)
Rick, kocken slutade hos Lynette och Toms restaurang. När dom låg i kylrummet så tänkte jag på mig och McDreamy. Jag vet, jag är störd. Men det vore inte fel om det blev så. Tvärtom.. :) Gabrielles man blev äntligen borgmästare och
hm. jag kanske bara efter.. men vad hände med Bree? :o
Får tar reda på det imorn, orkar inte nu!

Ugly Betty så gick Daniel i terapi för sina sexproblem. Betty försöker fixa 1000 dollar så att hennes pappa kan åka till Mexico(?!) och få visum.
Och Marc. Jag bara älskar han! Han får mig jämt att flina!
Jag vill så gärna ha en gaykompis! Justin är också bara för söt! Så känner du någon, så hör av dig tack! Inte för att alla är likadana, men ändå.. Och Henry, ja. Så söt. Så gullig. Så romantisk. Så goofy!
Töntkärlek forever!

Nu ska jag skriva en bokrecension och plugga lite matte. Skjutit upp på det hela dan. Yes, thats me.Go natt! Sleep tight! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0