dentjugofemteoktobertvåtusensju

Jag har lite brist på fantasi just nu, vilket man märker på rubriken. Idag var det särskilt kul på franskan. Jag gjorde bort mig flertal gången. Men jag hade kul. Jag sa till han att han har varit dum den senaste tiden, så låtsades han bli chockad och skylla ifrån sig. I slutet av lektionen anklagade mig för att vara ond. Då tänkte jag säga
- 'Jag har mina stunder',
men jag fick inte ifrån mig nåt ljud. Eller jo, jag skrattade ihjäl mig. Det vore den perfekta saken att säga där, för perfekt helt enkelt så jag tittade ner och kunde inte sluta skratta. Idag var jag på piano. Hann inte med så mycket, men jag fixade praktik där hos min pianolärare.
Som det var en happening förr i tiden att typ åka 10 km bort så är det här en happening i mitt liv att vara med honom en hel vecka. Jag kommer ha så kul, det vet jag :D

Nä, nu ska jag spela lite Appollo-gaajz och plugga lite engelska.
Uuh, lov snart! Yeey, härligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0