Det här var inte bra..

Jag tog min tupplur runt 18. Tupplur, JA, hmpf.
En lång sådan kan man säga. Missade 15 min av Greys Anatomy.
Såg klart GA och sen hann jag med lite Top Model och något basketprogram.
Nyss zappade jag förbi Close to home. Insåg hur snyggt jag tycker svart hår är på killar. Och ljusa ögon. Lovely ögongodis ;)

Men iaf. det var inte planerat att sova så länge.
Knappast som jag skulle ha sagt till mig själv i drömmen:
Andrea, nu ska du upp! Riight, som jag skulle ha lyssnat!
Även om jag kunde..
Och ingen var hemma och så satte jag inte alarm på mobilen heller. Aah :(
Så nu kommer jag inte kunna sova inatt. Gris!
Ska la spela lite piano nu och plugga glosor.

Btw. jag drömde också om McDreamy. Vi var typ på H&M och både han och jag skulle köpa något. Men sen av någon anledning ville jag inte handla förrän han hade gått för jag ville inte att han skulle se vad jag hade köpt, så jag sa att jag väntade på någon i provrummet, vilket jag också gjorde. I think. Weird dröm.
Och så härmade han något jag sa och log. (vilket brukar hända a lot IRL too)
Drömde också att jag utövade någon fartfylld sport. Minns inte det men jag känner det på mig..

Nåväl, nu ska jag spela Shrek-låten. Inte Hallelujah, men den där delen prinsessan sjunger med fågeln och den typ spricker.
Mhm, den där fa-la-laah - fa-la-laahh delen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja vi bildar en sån klubb! :) fast själva idén med den var inte så bra märkte jag =/

vad härligt att drömma om mcDREAMy ;)

2007-10-25 @ 15:22:37
URL: http://mynewlife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0