Dialogen mellan H och A

Msn-chat:

H säger:
ska ha prov på måndag, kom på det idag.
Killen säger:
behöver du hjälp?
H säger:
hm.
Killen säger:
jag är en väldigt bra lyssnare.

" H, du är en jävligt smart miss universum"

" Det e sällan i livet man träffar så perfekta människor som du"

" Du e precis .. bara .. Åh."

" Varje gång man snackar med dig är det som att få julafton igen"

" Du är bara så jävla snäll H o det måste du veta"

"Jag vill träffa dig snart någon gång. Efter skolan"

" Men jag hatar att jag är så feg att jag inte vågar säga det till dig personligen"

" Åh vad pinsamt, nu måste jag gå o dö av"

" Vad ska man göra när man öppnat hjärtat helt för någon?"


Aaaw, det är gulligt!! <3
Jag fick låna H:s msnhistorik med honom.
Jag är så glad för hennes skull! Jag önskar någon sa så till mig.
Typ McDreamy, but that aint gonna happen.
Då tänkte jag på att fixa en dubbeldejt liksom. Jag och Mcdreamy, och H och hennes ik. A.
Men det sket sig as usual. Jag älskar det! Såna kommentarer..! Jag tycker han är jättesöt och modig!

Jag liksom bokstavligt gapade och log hela tiden när H berättade det för mig.
Jag skrattade asmycket och jag blev generad som om jag var i hennes skor! Precis som när jag blir generad när jag kollar på en del filmer och det blir så klytchigt och smörigt!
<-- Så ser jag typ ut då xD
Great paintpicture, i know. Och, nej jag har inte gjort den. Snodde den från google :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0