Downdate

Varför säger man Update för? Och whats Up? Varför inte Downdate och what's Down?

De senaste tre dagarna har jag har haft ganska mycket skolstuffs 2 do men jag hann blogga ändå.
Great. Really! Men jag har nog ändå fått mig en tankeställare om vad jag egentligen bör prioritera först. Och det är ju rätt självklart ändå. Men jag är sån. Jag skjuter upp på saker. Speciellt viktiga saker.
Och jag måste ändra på det. That's just the way it is.

I onsdags var jag sjuk och då skrev jag klart novellen
Igår, torsdag så pluggade jag matte
och idag, fredag har jag inte gjort så mycket. Jag kom hem runt 15.
Sedan har jag bara slappat, bloggat och ätit pizza.
Idag hade vi också matteprov. Det kändes faktiskt jättebra! Men jag får vänta och se på resultatet och se om det faktiskt gick så bra som jag trodde att det gick!

Dagens citat: "När jag var liten var jag jätterädd
att det skulle komma en isbjörn och mosa vår bil. Jätteläskigt!"

-Simon

Jag kan knappt vänta 90 minuter till!Då får jag äta godis! Tihi :) Eller ja choklad. Men det hör till det.
Har varit duktig, inte ätit på hela veckan! Våfflor räknas inte och inte hum mörk choklad heller.
Vilket jag bara åt en gång.
Men jag kom på en annan tanke. Pizza, Hamburgare och annan skräpmat,
ska jag undvika det med eller räcker det med bara godis? Förra veckan åt jag ju inte skräpmat och idag åt jag pizza. Men äsch. Så petig behöver jag la ändå inte va..

Nu ska jag stänga av datorn. Tillräckligt med bloggande för idag. Ont i huvudet nu.
Ska ta o läsa igenom samhällsekonomiboken. Prov på onsdag.
Jag läser fram till 00.00 sen ska jag äta godis och kika tv.

Ha det bra! Gonatt <3

Kommentarer
Postat av: Natta

jo jag har själv flera produkter från Dior. älskar deras smink men inte concealern. Den kommer från min kära YSL :D haha!
Hela grejen med sminkningen är att det var ett tema och temat var cinderella look :) så sotiga ögon och röda läppar var grejen. Dock såg allt mkt bättre ut i verkligheten än på bilderna. Kanske därför ;P
god natt!

2007-10-05 @ 23:44:30
URL: http://naaatha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0