Excellent

Hi! Skönt med helg nu =)
Idag ska jag bara ta det lugnt. Jag är SÅ sugen på godis. Åh :( Jag får vänta tills imorn, eller ja. 9 timmar kvar typ.

Under helgen ska jag:
♥ Lära mig Yesterday & Hallelujah I just love her so på piano så jag kan det typ utantill =)
♥ Plugga engelska & samhällsekonomi
♥ Gå på stan
♥ Sova över hos H (probably)
♥ Rensa och sortera filer på datorn.

Jag får bara inte missa filmen Raise your voice på lördag! Och så ska jag se reprisavsnitt på GA&DH på söndag!Missade det under veckan. Kollade typ inte alls på tv faktiskt.
Enligt mina kompisar var det jättespännande på Grey's! Aargh :O

Längtar tills min fot blir bra igen.
Iofs, känns det ganska okej nu när jag går. Men jag kan fortfarande inte hoppa eller springa. Vill börja träna så fort som möjligt.
Nästa vecka om allt går enligt planerna ska jag :
♥ Gå på spinning med D,
Friskis & Svettis med L&L och
♥ Springa några km med F.
Jag hoppas det. Nu när det är fotbolls-uppehåll har jag inget att sysselsätta mig med på fritiden.
Förutom skolarbete förstås.

Nu ska jag äta och sen ta några bilder som jag sedan kan lägga upp här :)
Puss och kram <3

Kommentarer
Postat av: Haddie

ads, jag har noter på yesterdays om du vill ha ^^
men det är iofs ackord, dt kanske du inte ville ha.
snygg outfitbild, speciellt den tredje ;D

2007-10-05 @ 16:37:26
Postat av: Andrea

Haddie: Jag fick actually noter på Yesterday på musiken. Så it's cool.Men thx anyways =)
Jo eller hur! Den var faktiskt lite snygg ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0