Fiffig plan

Jag vet att jag borde sova nu, men jag är inte trött. Jag har tittat på tv, letat efter snygga bilder på google, sminkat mig, testat olika hårstilar. Hm. Har bestämt hur jag ska se ut på måndag iaf.
Har äntligen lärt mig att applicera flytande eyeliner. Nu är jag mästare på det.
Om ni behöver hjälp, ring mig :D

I'll be there.

Jag har hittat jättemånga asbra bloggar. Jag har sparat minst 30 st i favoriter. Sen när man tittar på så många bra så tvivlar man på sin egen. Men jag vet jag är bra.
Jag behöver inte skriva den där tro-på-dig-själv- skiten.
Men ändå.. diplomatiskt sagt: Det finns både bättre och sämre.

Jag har planerat att bjuda ut McSteamy.
Det är en kille som jag smågillat sen ett tag tillbaka.
Vi har idrott tillsammans. Han är bara så sjukt het i hans röda shorts.
Vilket förklarar varför jag kallar honom McS.
Och han har värsta coola manliga gångstilen.Jag smälter. Åh :)
Liksom jag har ingenting att förlora precis. McDreamy är ju borta ur bilden.
Och om McSteamy säger nej, så kommer jag inte ångra det sen.
Jag gillade ju McDreamy faktiskt mer.
Men om det blir något, har jag redan tänkt på vad jag ska ha på mig.
Shit,
jag är så planerande organiserad analys- freak. Sen kommer det säkert inte bli av.
Supersticious, i know :D
Nu ska jag spara alla fönster i favoriter och sen blir det Naptime.
Borde ha gått o lagt mig för länge sen.

Nighty-night :-)

Kommentarer
Postat av: Farah

go for it ;)

2007-10-07 @ 10:57:04
URL: http://deliciious.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0