Hate That I Love You

Betyder inte att jag börjat blogga som vanligt igen. Känner inte riktigt för det än. Men jag känner att jag var tvungen att få mig ut det här. Annars kommer jag bli mer störd än vad jag egentligen är. Kind of.. yeah =)

image421




















Update:

McDreamy
är fucked up. Verkligen.
Hittills har han fått MVG på både matteprovet och svenska-uppsatsen.
Okej, jag visste att han är liksom smart. Normal-smart.
Men han är liksom verkligen, verkligen SMART, smartare än mig.
Han kan allt typ. Verkligen liksom mönsterbarn.
MVG på två prov - Jag blir helt imponerad!!
Han brukar inte ens få VG! Eller okej ibland. Men det är en enorm stor förbättring.
Jag vet inte vad jag ska säga..
"Han har tagit med med storm med sin briljerande intelligens" Nämen.. :P
Hans novell som jag läste idag var helt sjukt bra!
Och det är ännu en fördel varför jag vill ha honom. Inte för att han skriver bra.
Men för han har hela paketet. Han är Snygg, Smart, Rolig, Charmig, Ärlig.
Det enda som fattas är LOJALITET.
Att alltid vara där typ -> Vilket han inte är. Inte svika en -> Vilket han gör.
Dumma gris. Jag blir sur. L är inte bra nog för honom. Hon har typ IG i typ hälften av ämnena, hon är inte ens vacker eller fyndig. Bara allmänt korkad. Och fjortis-tönt- wannabe.
Piss..! Han är väl bara perfekt, för perfekt.. HET och så jävla störd..

BTW!
Sa till honom i torsdags att jag tyckte om hans vita tröja. Really I do.
Han ser snyggare än vanligt ut i den..
Och han hade på sig tröjan i fredags och idag när vi tog klassfoto..
Har han på sig bara för den är ny eller för JAG sagt att den är snygg?
En tanke bara. .


Kommentarer
Postat av: Anonym

jobbigt =/
men han lär ju med tiden förstå att hon inte är något för han och förhoppningsvis så satsar han på dig istället (något han verkligen borde göra)! Jag tror att det är bra att du ger han komplimanger, han verkar ju ta till sig o sådära :)

mitt liv är lite sådär just nu;p massa jobbiga skoluppgifter som måste göras blandat med allt annat.. usch!

sno mina listor du :D alltid kul att se vad andra svarar :)

ha det bra och lycka till med allt!

2007-10-16 @ 21:12:20
URL: http://mynewlife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0