Hemma idag :(

Är hemma idag. Har ont i foten. Kan inte stödja mig på den. Kan inte gå. Haltar. Piss.
Fick skavsår på insidan av foten igår efter jag hade sprungit milen.
Så nu dröjer det antagligen ett tag innan det läker tills jag kan träna igen.
Perfekt. Jag som hade tänkt idag dra till gymmet.

Matten är klar. Likaså novellen.
Ändå av någon anledning ska jag finslipa texten och räkna lite extra.

Jag har träningsvärk i hela kroppen! Mest känns det i låren och i axlarna.
Måste erkänna att jag inte har stretchat än. Smart, verkligen smart.

Men hur ska jag stretcha, när jag hoppar som en jävla mupp på ett ben, bara för att gå på toa??

Och jag kan knappt duscha!
Får jag bara en skvätt vatten på såret så skriker jag som ett litet barn! :O

Det gör det lite besvärligt än vad det ska vara. Men jag SKA stretcha under dagen.
Frågan är liksom bara hur, men det löser sig.

Känner ni den positiva energin nu? Jag har mina stunder.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0