Herregud!

Det här är helt idiotiskt! Det är så jävla stört.
Hittade på aftonbladet två artiklar som gjorde mig verkligen pissed of.
Artikel [1] Tioårigflicka simmade bunden------------------------------------>


Pappan påstår att dotten insisterade på att simma tre km med bundna händer i 3 timmar i askallt vatten.Frivillig, my ass!

Flickan har som mål att simma över Engelska kanalen. Jojo, visst, visst, visst!
inte pappan. Nej,nej absolut inte!
Att han möjligtvis skulle kunna tjäna pengar på dottern om hon lyckades.
Det är absolut inte hans motiv. Jo tjena!Jag blir så jävla sur på sånt här!!

Artikel [2] Hon tvingades springa 355 mil-------------------------------------->

Skämtar han eller?


♥ Vilken normal människa går upp klockan 02.30 på natten för att springa 6 mil??

♥ Vilken normal människa blir inte trött eller får träningsvärk?

Är inte det överhuvudtaget konstigt?Nej,det är fan sjukt!
♥ Vilken normal människa springer VARJE dag?
♥ Vadå att han inte tvingar, henne?
♥ Vad fan motiverar henne att springa då?
♥ Och vadå rolig träning? För vem liksom?

Jag sprang liksom milen i tisdags och jag har fortfarande träningsvärk nu. Är hon någon superhjälte eller? Hennes späda unga kropp kommer inte orka mer! Hon blir ju överanstränger sig ju! Hon kommer få skador på livet. 100 % säker. Man kan inte forcera det såhär. Det är ren tortyr!
Jag fattar inte hur flickan står ut. Jag blir så oerhört arg på sånt här.
Zhang Huimin är för ung för att delta i OS 2008, men hennes pappa hoppas att hon kommer tävla i OS 2016 då hon är 17 år. Well, jag undrar vad hon kommer tävla för?
För att göra hennes far nöjd eller för hon "älskar det"? Avgör själva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0