igårdenandraoktobertjugohundrasju

Igår i skolan gjorde jag nutidsorienteringen se här:

Det var svårt med tanke på att man inte hade svarsalternativ.
Sen skrev jag lite på min novell. Därefter hade vi kemi som gick jättebra.
Det är så härligt när man förstår allt!


Jag vaknade sent på morgonen och hade bara 30 min på mig att göra mig i ordning
innan jag skulle iväg till skolan. Jag hann och överföra låtar till en ny spellista på Ipoden.
Jogg-låtar fick listan heta.

Precis innan jag skulle springa MILEN hakar Ipoden upp sig. Jävla gris, tänker jag!


Jag som hade sett fram emot att lyssna på låtarna jag gillar med mycket beat
och känslan av peptalk och sedan så funkar den inte!
Musiken är inte på, det går inte att klicka på den!

Den bara lyser och jag får för mig att den ler sådär skadeglatt mot mig. Piss!
Sprang alltså milen utan Ipod. Gick utmärkt. Men ändå. Jag blev sur.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0