Kul för er liksom.

MSN-CHAT

Andrea säger:
vad ska du göra under helgen?
-     L säger:
vara med *****
Andrea, säger:
trevligt :D
Andrea säger:
va ska ni hitta på? 
- L säger:
de får vi se, ; U ja vill fiska 

***** = McDreamy

Jojo, visst att hon vill fiska. McDreamy tycker ju om att fiska. Hon försöker bara härma han och försöka få honom tro att hon också tycker om att fiska. Och kalla det sen gemensamma intressen. Bullshit.Btw. L gillar McDreamy och hon påstår att de umgås på fritiden. Jag tror inte det.
Och jag vill inte tro det. ÄN.
Men även om de skulle bli ihop skulle jag inte bry mig. Hon förtjänar inte han. Helt ärligt tycker jag så. Han förtjänar någon bättre. Hon är ful hon är osmart och hon är en fjortis och skolkar. Jag skulle bli mer avis om det var någon snygg tjej som man såg upp till. Jag är bättre än hon. Men knappast som jag kan göra något åt saken..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0