Låång dag.

Satte uppe typ halva natten och pluggade. Tittade på Heroes- reprisen också. Det var asbra!
Hiro får mig bli så glaad :D Tihi.. ;)

Somnade gjorde jag runt 04.30.. Sen gick jag upp kl 8.15.. Tänkte vara med på två lektioner, göra kemiprovet och sen dra hem. Men jag stannade kvar hela dagen till 15.30. Kom hem kl 16.
Var på piano från 17- 18.30. Hade två lektioner.
Min pianolärare är en riktig bra och rolig människa btw.
Såg en grymt snygg kille medans jag väntade. Han hette J. Hoppas jag får träffa han nästa vecka också.Sedan var jag en halvtimme på stan med mamma innan allt stängde.
Köpte en svart kappa från Bikbok.
Och en kort kjol + lång tee som man kan ha till leggins+ stövlar.
Bilder på shoppingen och outfitsen som jag fotade idag kommer imorgon.
Ska sova nu. Jättetrött.

Go' natt! :-)

P.S! McDreamy hade på sig en vit t-shirt idag och en cardigan. Omväxling förnöjer. I agree! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0