Maths+ Me = MVG ?

Kortfattat:

Idag sprang jag milen. Sprang på under en timme, thats all you need to know.
Sen efter skolan så har jag pluggat matte tills 21.30.
Pluggade med J i 5 timmar. 300 minuter!!
Förutom en kvarts paus då vi fikade och kollade på tv.
Så nu ska jag plugga ännu mer matte. Helt underbart!
Blir nog inga fler inlägg för ikväll. Hinner inte. As always.

Prioriterar plugget ikväll.

Igår skrev jag inte ett piss på min novell.
Har bara kommit halvvägs med den och den ska in imorgon.
Ifall ni har lust berättar jag vad jag gjort idag,
men det gör jag ändå vare sig ni vill eller inte. Men still.
Fast jag berättar det imorgon. Det har verkligen varit en händelserik och intressant dag IDAG !
You've no idea! :)

So long for now! :D
*leaving the building..*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0