Pain in the ass

Rubriken borde egentligen heta Pain in the head.

Har EXTREM huvudvärk! Inte så konstigt när jag bara sovit tre timmar inatt.

Jag stör mig så in i helvete på Matten just nu. I vanliga fall har jag inte emot det. Tycker faktiskt att det är kul.
Men alltså idag har jag pluggat/läst/räknat minst 7 h matte.
Alltså inkl. inatt då jag räknade några timmar. Låt oss säga tre.
I skolan typ 1 timme och nu ca 3 h. Jag dööör! Jag är trött, jag vill bara sova.
Is that a crime, perhaps?

Snackade i telefon med min kompis J i telefon i minst 2 h.
Vi snackade MATEMATIK i princip hela tiden.
Gick igenom nästan hela kapitlet i matteboken som är ca 50 sidor och ca 200 uppg.
Jag är så trött på det! Kan man iofs lätt förstå.. :)
Helst av allt vill jag bara sova men nejnej.
Istället ska jag lägga upp ett par blogginlägg till och skriva en

Fantastisk Finurlig Formulerad novell där läsaren verkligen kan leva sig in i berättelsen och
känna
medlidande och sympati för karaktärerna berättelsen.

Wtf, who am i kidding!?


Så bra är jag inte. Visst jag är mycket skicklig och måla med ord men
det låter för vidrigt att det inte är sant. Det är så fejk! :P
Så klichéigt (vet att det heter klyschigt men
det låter häftigare att säga klichéigt)

att det bara finns inte. Vedervärdigt. Usch.
Men mina lärare gillar det, så kul för dom liksom. Det är JAG som måste överleva
p.ga. den hemska uppsatsen som bara är SO NOT ME och vara tvungen att gå vidare.

Tss, jag känner en aning negativ anda här. Jag är sån.
Jag stör mig på optimister.
Visst det är bra, men jag blir helt störd på dom. Som alltid är glada och jovialiska.
Nej nu tar jag o lägger in mina planerade inlägg så jag blir klar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

usch vad jobbigt med matte! vad läser du för matte? a? b? c?
jag håller med dig! jag kom på att det är myyyycket roligare och lättare att blogga än att plugga så det blir hellre det :D

2007-10-01 @ 20:07:50
URL: http://mynewlife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0