*skjuter upp*

Okej, yeah ni vet hur jag är. Jag är lat. Jag skjuter upp saker för jag hinner inte. Right?
Alltså det här med modebloggen, som jag skulle ha börjat med 1:a oktober,
och hm nu är det den 2:a.
Alltså det höll inte. Ny dag, ny vecka nytt tema. Så jag skjuter upp det tills på måndag 8/10
Btw 7 & 8 & 17 är mina turnummer for the record. Så på söndag elr hm. på måndag
kan ni vara garanterade att jag bara skriver om MODE.
Förutom varje söndag, då det är ett undantag då jag skriver om mitt ointressanta liv.
There you go. Alltså må-lör = fashion. söndag = mitt liv.
Hade jag vetat att man sett fram mer blogginlägg om mode än om mitt liv hade det vara fixat för länge sen =)

I'm REALLY sorry men håll utkik tills och se fram emot på måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0