Too much

Asså jag skriver värsta långt och mycket :(
*ångest*
Får formulera mig kort istället.
Hum, har skrivit många inlägg idag.
*räknar*
Okej fem inlägg. Men ja. Jag är trött. Det får jag faktiskt skylla på idag.

Imorgon ska jag springa milen. Så det är bäst för mig att jag lägger mig i tid.
Vill jättegärna slå min käre broders rekord på 48 minuter.
Fast jo tjena.
Blir jättenöjd om jag hamnar under 55 minuter.

Jag vill btw. bli utmanad och skriva såna där fåniga personliga listor. Får hitta såna och göra det under veckan.

Hm jag borde verkligen ta tag och börja skriva novellen. Ah. Den ska in på onsdag?
Hinner jag? Well well, det gör jag alltid. I hope so.

Argh jag har råkat ta bort ett inlägg. Fan va sur jag är på mig själv nu xD

Just det i söndags (läs:igår) så var jag ganska nere.
Var till och med nära att pausa bloggen.
Tänkte på
McDreamy och lyssnade på Apologize.
Blev ledsen och skrev en dikt om han på mobilen som var 2 sms. Lägger upp den sen.. :D

Kommentarer
Postat av: Sandrara

ojj .. en mil är långt de!!

2007-10-01 @ 20:33:31
URL: http://fashionbysandra.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0