Under Konstruktion

Jag orkar inte skriva mer. Har ingenting att skriva om. Tar en Paus. Har haft mycket att göra den här veckan, samtidigt som jag känner att jag också bara MÅSTE blogga något.

Tydligen dejtar McDreamy L.
Och inte nog med det måste jag höra från L vad som händer mellan dom i princip hela tiden.
Så det är ju bara helt suveränt..

Nu ska jag sätta igång med att göra klart min bild som ska in imorgon. Dessutom har vi två prov denna veckan som jag inte satt igång med att plugga till. Wihoo.. Det går inte alls bra i skolan och det suger. Det var inte alls så här det skulle gå till.
Jag längtar så himla gärna till lov just nu.


Just det ja. Jag har inte tittat på tv alls den här veckan. Missat både GA och DH.
Då är det något som är riktigt riktigt fel. Det är inte likt mig att missa det. Idag är det repris..

Dessutom har jag inte varit på stan i över tre veckor
så jag har absolut inget att ta på mig. Yeey..
Jag vet inte vad jag ska ta mig till just nu,
så det är bäst om jag sätter igång direkt nu och fixar upp det.

Kommer väl tillbaka snart. I guess..



Kommentarer
Postat av: Anonym

men usch vad jobbigt du har det! :/ låter faktiskt rätt hemskt ;S
hur mår du?
hoppas du bloggar, snart! kram

2007-10-15 @ 22:27:10
URL: http://mynewlife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0