Vill-ha-låtar

Vill uppdatera min Ipod lite grann.
Däremot vill jag inte ladda ner sån där nerladdningsprogram dvs. Limewire, Dc++ and stuff.
För jag vill inte att datorn ska få virus och för det är olagligt. Så jag låter andra sköta jobbet åt mig.
Det kommer ta en väldans tid att få dom till Ipoden, vilket jag är medveten om. Well well..
Dom här låtarna vill jag jättegärna ha till den:

Diana Ross - Upside Down
Put your records on - Corinne Bailey Rae
Listen to your heart - DTH
Hit The Road Jack - Ray Charles
Spooky - Atlanta Rhythm Section
Come Clean - Hilary Duff
Sweet Jackie - Sugarplum fairy
By the way - Red hot chili peppers
Hot stuff - Donna summer
Baby love - Donna summer
Its Raining Men - Geri halliwell
Var nöjd med allt - Djungelboken
I feel good - James brown
How to save a life - The fray
Knockin' On Heaven's Door - Guns N' Roses
Åh-Hum Vår Sång E Dum - Disney
The Scientist - Coldplay
Clocks - Coldplay
Clubbed to death - Rob Dougan
Yesterday- Beatles
It's over now - Natasha Thomas
Hide and seek - Imogen Heap
Always Look On The Bright Side Of Life - Monty Python
Oh happy Day - Sisters act
All at once - The Fray
Gå och fiska - Gyllene Tider
Oh Vilken Härlig Dag - Ted Gärdestad
Eiffeltornet - Ted Gärdestad


Bild 1 & Bild 2 = Låtar som jag ska lära mig på piano förhoppningsvis inom kort.
Övar på just nu: Hallelujah I just love her so & Sweet Home Alabama

Asså jag har alltid tyckt att jag skriver fint.
Men seriöst på dom här bilderna skriver jag som en kratta!
Eller? It's driving me nuts :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0