What a woonderful day

Tss.. Dagen började med att jag försov mig. Kom försent en halvtimme. Sedan så hade vi innebandy på idrottslektionen. Jag sprang som en gris överallt, men vi förlorade ändå. Var med i ett dåligt lag, så det var inte så lätt..Jobbigt, när man springer sådär i onödan utan att få någon chans att assistera och göra mål. Lite cred, får man inte eller.
Eller jo, N sa att han ville ha min autograf.
Då blev jag lite misstänksam. Han kanske inte syftade på bandyn, men vad vet jag.
Därefter såg vi världens säämsta film på engelskan. Den är typ 90-tals-smörja. Värre än Beverly Hills 92010. Handlade typ om en tjej som blev gravid, o så skulle hon bestämma sig om hon skulle behålla barnet eller göra abort. Diskuterade lite om den efter vi hade sett den.
McDreamy
påpekade att pappan till barnet också borde bestämma om man ska behålla barnet eller inte. Jag sa också en del finurliga saker. Därefter diskuterade vi andra frågor. Men vi var fyra stycken i en grupp så det var väldigt svårt att prata till punkt och säga allt man ville utan att bli avbruten. Men det gick bra. Jag är nöjd.
Sen hade vi MuuusiK! Jag lärde mig jättemycket!
Jag lärde mig spela nån grej på trummor på 15 min och spela Truly Madly Deeply på piano. Jag och M sjöng till och med. Det var helt underbart. Sen spela jag också Hallelujah I just love her so. Och så sjöng jag, L och S till den. Lovely! <3


McDreamy hade idag på sig en röd t-shirt. Och den där bruna cardiganen... Och när vi hade bandy på idrotten lade jag märke till hans sexiga ben som jag inte gjorde förut hm. ;)

Och McSteamy träffade jag när jag skulle gå på lunch. Han hade en grå tröja på sig idag :D
Jag öppnade precis ytterdörren då han kom. Han ba: med djup & mörk röst: Ta-ack :D
Då blev jag glaaad :) Flinat åt det hela dagen..

Snart ska jag på stan och hm ikväll ska jag plugga lite matte. Weei =)
Kraam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0