Wiee :)

I skolan hände inget speciellt actually. Bara the coinsidence att
jag och McDreamy fyller i varandras meningar typ. Lite sött actually.
Det hände 2day på en redovisning. Han sa något som jag skrev som stödord att säga. Och jag ba: Mm Precis! Lite småkul faktiskt :-)
Och när vi hade idrott skulle en kille välja en tjej att leda lektionen och killen valde mig..Aw Då blev jag riktigt glad!*

Senare på dagen spelade jag basket med F. Det gick jättebra!
Haha lärde mig ganska mycket under bara en timme.
Roligast var när jag fick typ 7 skott på raken. Jag kunde inte sluta flina åt det..
Vilken härlig känsla ska ni veta när basketbollen snuddar i nätet. Swiisch.. Aah :)

Nu sitter jag och kollar på pianovideos på youtube.
Jag blir grymt imponerad av vissa, they really touches me. Så bra är dom!!

Snart ska jag göra en bokrecension och se på
Prison Break kl 22. Missa inte!




*Nämner inte att killen hade bara tre tjejer att välja bland och vi har franska tillsammans..
Nu ska vi inte vara petiga här, jag är faktiskt glad ändå =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vadå är killen McDreamy? :D:D kul iallafall!
jag ÄLSKAR prison break, ha det bra :)

2007-10-22 @ 22:39:55
URL: http://mynewlife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0