Woopsy Daisy!

Satte inte igång att plugga förrän 18.30.
Håller fortfarande på och pluggar kemi. Går igenom arbetsblad vi fått. Därefter ska jag gå igenom boken. Det är mest formler och sånt man ska kunna. Men det värsta jag vet är att analysera sån dära grejer.


♥Varför blev det så?
♥Tänk om det blev såhär istället?
♥Vad skulle hända om det blev så och så?

Inte liksom korta svar utan enligt läraren:  "Dra egen slutsats av det man lärt sig".
Gris. Jag hatar det uttrycket, jag vet att det är sant men jag tycker inte om såna meningar:

♥Berätta allt du vet om Spanien.
Skriv allt vad du har lärt dig om samhällsekonomin.
♥Hur tror du det kan påverka människor i framtiden.

Äh! Jag är bra på språk. SPRÅK. Inte nån jävla analyscrap..
Jag kommer bli pissed of om McDreamy har på sig den där vita tröjan imorn.
Om han har det är han störd. Ofräsch och typ ingen variation alls.
Haha, borde ta o lägga upp McDreamys Outfit for the day.. HAHA..!
Tänk vilken min han skulle ha fått om han fick veta att någon
dokumenterar hans klädsel och lägger ut det över nätet.

Just det! Stipendium som är värt 10.000:- för eleven med bästa betyg när man går ut skolan.
Där ser ni vad som motiverar mig och får mig engagerad..
Därför sitter jag och pluggar halva natten.
Okej, jag fick veta det där om stipendiumpris igår, men ändå..
Nu har jag något att kämpa extra för.
Innan jag fick reda på utmärkelsen var det mest att plugga för att bevisa för mig själv att jag klarar av det och har kapaciteten att lyckas.
 Ett stipendium skulle vara ett extra plus i kanten.
Det skulle verkligen sätta guldkant på tillvaron.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe hur gammal är du förresten? vad går du för linje? :O

jag kan INTE kemi så det var en dålig deal, haha :D
det låter som du är duktig iallafall :) sitta uppe halva natten och allt! önskar att jag orkade det :)

lycka till!!

2007-10-17 @ 22:40:26
URL: http://mynewlife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0