Youtube-besatt?

Jag håller på och kikar vilka disneylåtar jag vill spela på piano och jag har så svårt att välja.Alla är bara helt fantastiska! Hittade ett videoklipp på youtube
(var annars?) som innehåller jättemånga olika trudelutter!

De här låtarna har jag bestämt mig att lära mig:
Var nöjd med allt som livet ger Djungelboken
Jag vill va' som du Djungelboken
Bella Notte Lady och Lufsen
Havet är djupt Ariel
Mössens arbetssång Askungen
Din dröm ger dig allt Askungen
Mitt i djungeln Lejonkungen
En vän som jag Aladdin
Arabiska natt Aladdin
Måste fånga fler Pokemon
Åh-hum vår sång e dum Snövit
Herkules är på G - Herkules

Så nu är det
bara att sätta igång. Hrm, ja 'bara'.
Som att jag någonsin följer mina s.k. planeringar.. hur mkt jag än vill :)
Finns dock undantag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0