2day

Idag hade vi fotografering. Jag blev säkert skitful. Det är I:s fel. Hon tvingade mig ut så mitt hår blev fult.
Det regnade ju. Jävla störd. Usch vad jag hatar henne. Retards...

Jag älskar elgitarr. Johan som går i min klass spelade det idag. Jag spelade in det till och med på mobilen.. :)
Han är helt grym! Så himla imponerad man blir av folk som är musikaliska.

Snart så ska jag dra till stan och ikväll ska jag baka kladdkaka. Wihoo :P
Sen planerade jag runt om några timmar dra ut o jogga.
Den 2:a oktober ska jag springa 9 km, då ska jag vara i toppform. No matter what.
You bet your ass on it.

Mitt mål är att komma under 50 min, så det så.

Jag snackade inte med McDreamy idag. Han ville inte spela bordtennis med mig. Bastard.

Har inte hänt ngt kul idag.. Faktiskt.

Ikväll kl 20. UGLY BETTY
Tisdag 18/9 21.00 DESPERATE HOUSEWIVES
Onsdag 19/9 21.00 GREYS ANATOMY


Update: Det blir ingen shopping idag. Imorn istället :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0