Andra bra idolklipp...


Jan Hedelund - Bris

Erik Grönwall - I want to break free

Nathalie Gustafsson - Keep on singing my song

Gezim Gashi - Dance with my father

Amra Bebic - Hero

Daniel Gonzalez - I want you back

Linda Friberg - Ain't no other man

Robert Fagerström - Aint no mountain high enough
han är inte SÅ bra egentligen, men han har snygga kläder.
Outfiten påminner mig om McDreamy's outfit för ett tag sen =)

Adam Östberg - Hallelujah
Brat. :D Påminner mig om en som heter Daniel som går i min klass.
Han har också framåtslickat stripigt hår :D

Linda Wering - Everytime we touch
Söt men sjunger falskt :)



Kommentarer
Postat av: Amra Bebic

Tack för du la in mitt bidrag av Hero =) schysst! Vad tycker du förresten om den? Berätta gärna! Kram!

2007-12-29 @ 03:00:02
Postat av: Andrea

Amra: Ingen orsak:)Visste inte att det här inlägget fanns ens på google.. Kul ;) Jag tycker du sjöng väldigt fint och säkert. Skulle gärna vilja höra mer av dig. Hoppas du söker in till idol nästa år också! Kram:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0