Do-over yey :P

Piss. Nu får jag göra om två inlägg bara för det blev fel.
Grey's anatomy- inlägget går bilderna inte att öppna.
Och musik- inlägget med Timbaland och Nicole blev texten fel.
Får göra om dom senare på dan, för jag hinner inte nu.

Har hittat dussin-tal bra bloggar.
Ska bara vänta ett tag med att kommentera dom innan jag fixat min egen =)


Ska träffa min bästa kompis, som jag inte sett på ett bra tag nu.
Det har tydligen hänt något nytt på killfronten, enligt hennes msn-anteckningar.
Berättar mer om "killen" ikväll om jag får (för henne) och hinner dvs.. =)

Orkade inte igår lägga upp idolklipp & mode. Jag var trött.
Däremot ska jag lägga upp det kanske idag
om jag hinner och lägga in häftiga kläder med tryck som jag sparade i utkast igår!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0