Eller hur..

Okey, hey. Uppdaterade inte igår. Hade inte tid.
Pluggade till prov. Somnade efter tre timmars plugg.
Ändå gick allt förvånansvärt bra. Det gör det alltid. Men still.
 Eller nej förresten det var i måndags.
Igår somnade jag också direkt efter skolan.
Missade typ hela premiäravsnittet på Desperate Housewives.
Såg bara de sista 15 min. Trevligt. Verkligen.

Idag hade jag tänkt mig jogga innan fotbollsträningen
men jag skiter i det eftersom det är skitväder.
Det regnar. Det är kallt. Och det Blåser.
Så jag skiter i joggningen och går bara straight till träningen.

Just det ja! Sprang Cooper-testet igår.
Gick inget bra. Eller jo, men jag är inte nöjd. Sprang 6 sek sämre än förra året.
Men det blåste jättemycket. Och det var kallt. Och mitt stoppur funkade inte.
Jag är helt suverän på hitta på ursäkter som ni väl ser.

Ikväll ska jag plugga samhällsekonomi.
Och sen ska jag se på Grey's Anatomy.          
Det börjar kl 20.00 och är på kanal 5.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0