Finally!!

Äntligen klar med dom där idolklippen!

För att få bilderna till inlägget var jag tvungen att fota dom med mobilkameran o
ch överföra dom till datorn via Bluetooth. Sen göra om dom till JPG.
Därefter sätta in dom i Paint. Jobbigt! :)
Samtidigt som jag fotade personerna var jag tvungen att pausa videon,
så jag skulle få ett bra kort..Det tog väl bara några timmar.. :P
Men när jag gör något så gör jag det riktigt riktigt bra.
Duktig
man är :D
Tycker särskilt mycket om Natalie, Emma och Joanna som ni väl ser...
Well well..

Har massor med inlägg som jag måste lägga upp, men jag hinner inte det ikväll
eftersom jag måste plugga.
Och imorn får jag ju bara skriva om mode, så det skiter sig. Piss.
Så imorgon får jag göra ett undantag och lägga in allt som jag egentligen skulle gjort idag
och därefter börja blogga om fashion. Indeed. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0