Hey

Jag hade en bra dag idag i skolan.
Jag hade varken tränat på franskan, fysiken eller
samhällsekonomin och ändå gick det asbra idag.

Har fysikprov imorn. Jättekul. Så jag ska plugga hela kvällen så jag får MVG
.

Samtidigt ska jag hinna ikväll att jogga 2 km, eftersom vi har Cooper- test imorn.
Jag ska fan få under 10 min.
Jag vill helst få mellan 9 och 9.30. Då blir jag riktigt riktigt nöjd.

1. Fysikprov
--> TISDAG
2. Franska prov
-->  ONSDAG
3. Matteläxa
-->  ONSDAG

Dessutom har jag bestämt mig och ha en godisfri vecka. Jo tjena, lycka till med det.
Eller sockerfri borde man kalla det. Men nej. Dvs. jag ska inte äta choklad, kakor, godis,
chips, munk och allt sött och fluffigt. Iofs klarar jag mig utan allt.
 Förutom choklad. Det äter jag varje dag.
Och jag skriver det här, så jag ska hålla mitt löfte. Confessions of my week typ.
Så om jag misslyckas med det ( vilket jag inte gör ) så får ni veta om det.
Så nu har jag press på mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0